Tack älskling!

Skulle nyss krypa ner i sängen och vad tror ni jag hittar där?
Canon IXUS 870
Jo, det är sant! Under mitt täcke låg det en kamera. Först trodde jag att det var en tidig julklapp men det var ännu bättre än så. Idag firar Carl och jag årsdag. Vi firar inte ett år, inte tre och inte heller fem.
S J U.
Idag har vi varit tillsammans i sju år.  
Sju år som har varit fantastiska, men som bjudit på många motgångar. Det var inte alltid självklart att det skulle vara du och jag. Men någonstans på vägen vägrade vi ge upp.
Tillsammans har vi klarat allt och jag känner mig nu starkare än någonsin vid din sida. Du får mig att känna mig hel och du gjorde mig levande igen efter att en del av  mig dött. Du är det bästa som hänt mig och jag älskar dig mer för varje dag som går. Tack för att du alltid finns vid min sida, tröstar, skrattar och skämmer bort mig.
Du får mig att vilja bli en bättre människa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0