2 markliga saker

HM och Mcdonalds ar ju tva varldskedjor. Da tycker man ju att allt ska vara likadant har som hemma i Sverige. Men icke. Har kommer darfor dagens funderingar. (Man hinner tanka mycket pa stranden......)

- Hamburgaren Mcfeast finns inte har. Hur konstigt ar inte detta??!! Nar jag bad om en MCfeast och Co tittade de bara pa mig som om jag vore en utomjording. Borde val vara samma meny har?

- Vi shoppade lite pa HM i New York och som vanligt ville jag ju ha mina bonuspoang. Jag blir alltid lika glad nar det kommer en check. Nar jag la fram mitt clubkort trodde expediten att jag var anstalld for HM. Nar jag berattade att det var ett bonuskort blev hon helt exalterad. Hon hade aldrig hort talas om ett sadant kort. Kul att jag gjorde henne glad. Men nagra bonuspoang fick jag inte.

Helt meningslost att skriva detta egentligen men jag tyckte det var lite knasigt....
 : ) Kram Sabina


Kommentarer
Postat av: Kalle

tänk så billigt allt är där.. fraktar ni allt ni köpt med båt hem? eller får det plats i resväskorna haha

ha det bra! /kram k

2008-07-29 @ 18:13:15
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Linda

hahah, du skulle ju ha sagt att du var högt uppsatt i styrelsen på HM eller nått, kanske hade fått jätterabatt:)



ohh min lilla pärla vad jag saknar dig!!!! brukar gå in på ditt jobb bara för att få en liten dos av dig :) love u!!! puss puss puss

2008-07-29 @ 21:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0