Empire State Building

Igar kvall styrde vi kosan mot hogsta huset i NYC. I forrgar missade vi det haha, hur man nu kan gora det. Vi var precis bredvid det men sag det inte, hur koncentrerade ar man inte da?!

Vi koade och koade och sa koade vi lite till innan vi tog hissen upp mot 86:e vaningen och plotsligt hade vi hela NY under vara fotter! Utiskten var magnifik, helt magiskt att se alla llampor, byggnader och de pyttesma bilarna som knappt syntes. Det blaste dock ganska mycket vilket var lite laskigt!

Nu har vi precis bokat bil sa imorgon drar vi med siktet installt pa Canada och Niagarafallen. Ska bli jattespannande att se USA fran bilen. Var inte oroliga vi har kopt GPS sa att vi inte kor vilse : )

Nu ar det dags for frukost pa Subway
Bilder kommer snart hoppas vi....

KRAM

Kommentarer
Postat av: Soffan

Åh ni lever livet ni! Gud vad härligt ni verkar ha det! Subway är grejer, speciellt till frukost=)haha chicken teryaki?puss på er

2008-07-21 @ 19:15:14
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: Linda

hej mina favoriter. det är sååå skojigt att läsa vad ni gjort varje dag...istället för en sommarbok :) hahah. vill inte låta mammig....men kör nu försiktigt och trilla inte utför några vattenfall :)



puss puss

2008-07-21 @ 20:12:09
Postat av: katarina

Hej Sabina och Carl, så härligt att följa er resa. Så flitig du är med att skriva Sabina! Jag känner igen känslan av att gå och gå och inte tycka att man kommer någonstans, NY är verkligen stort.

Hoppas resan till norrut blir riktigt bra!

Kramar från Katarina



2008-07-21 @ 21:27:17
Postat av: pappa

va kul att följa er.kollar kartan,ser ungefär var ni är.Gillar det ni gör,heja heja.Kram på er båda!

Pappa

2008-07-22 @ 22:14:41
Postat av: Frida/Tyson

Hello babes!! ååhh vad det är kul att läsa vad ni har gjort.. är endel avis, men jag åker snart jag mé å min resa börjar i NY så nu är min fråga om ni har ngt bra hostel att tipsa om?? här hemma händer inte alls mkt som vanligt.. men solen är iaf på väg!! kanske ses därborta på andra sidan atlanten, hur ser er resrutt ut? när kommer ni hem?? massa kramar från mig

2008-07-22 @ 22:58:10
Postat av: Little sis!

HEEEEEJ!

Åh gud vad jag saknar er! efter nästan tre veckor i stockholm utan att få se dig, och sen nu! KOM HEM! men sen ska jag få månader med bara dig och carl! Ni kanske vill adoptera mig? haha! vad var det för färger du ville ha på bloggen?

Hoppas ni har det kalas!



Puss och kram, jag älskar er

/Lillsis, Nathanojj!

2008-07-23 @ 06:45:50
URL: http://nathalieenlund.blogg.se/
Postat av: Thomas o Ann-Louise

Hej på er! Följer med spänning era öden och äventyr och ser fram emot er nästa rapport. Njut av resan och var rädda om er!!

2008-07-23 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0