Ytlig, jag?

Såklart att jag bryr mig om hur jag ser ut. Brukar bry mig om kläder, hår och smink. Men jag har aldrig brytt mig så mycket om märken. Jag har köpt det jag tyckt varit snyggt, kosta vad det kosta vill. Vilken kedja eller designer plagget eller ögonskuggan kommer ifrån spelar mindre roll. Förutom hudvården då, haha! Länge leve Shiseido! Men så idag fick jag en liten present av Linda igen. Ett fint litet rött paket med silvriga snören. När jag sakta öppnar paketet och inser vad innehållet är får jag fjärilar i magen. Jag blir så glad och rörd att jag är nära till tårar. För detta är något som jag aldrig, aldrig skulle köpa själv. Bara gått runt och velat ha hela hösten för att inse att det är onödigt mycket pengar.
Men så låg den där i ett svart sammetsfodral - Diors lilla rougeborste! 
Så snygg, så liten och smidig till resan men framförallt så äkta hår=bye bye syntet!

Men som sagt.... Jag är inte alls ytlig....... Tack igen älsklings Linda. Och du vet, vi hade varit de perfekta flickvännerna åt varandra!

Fick faktiskt ytterligare en present idag. Utav vackra Sara på jobbet. Ett solstift så jag slipper bränna mig på näsan och öronen. För hur snyggt är egentligen en brinnande röd näsa? Fantastiska vänner, underbara jobbarkompisar och bästa familjen. Just nu är det fint att vara i mina chinos!

Kommentarer
Postat av: Linda

bara det bästa är gott nog till dig min sköna, vet du :) snart är det dags för avsked...snyft, snyft. men som du så positivt brukar säga till mig.....7 veckor går fort :) love u min gulleplutt.puss

2008-07-17 @ 13:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0