A shot at love

Vilket skitprogram detta är. Går på MTV varje kväll, den perfekta tiden efter dansen är slut. När jag i lugn och ro kan käka lite keso så är detta värdelösa program igång. Jag vet att jag skulle kunna byta kanal men hittar inget bättre och då är det illa!

Nu börjar julavslutningen närma sig. Galet vad veckorna går snabbt! Alla mina grupper är så duktiga på att tänka teman, musik och kläder. Det kommer bli en grym show med ett fullspäckat schema. Så boka in lördagen den 6:e december.

Kommentarer
Postat av: Kalle

MTV är ju värdelöst i sig. Och MTV Awards.. jag får noppran på alla fjortisartister!



Blätt äger Syss! Och glöggen var alldeles förträfflig!

Du borde snart vara på en fest nära en Syss!

2008-11-14 @ 20:40:08
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Kalle

fast kanske, när jag tänker efter, kanske det heter blått, inte blätt.



vi säger så.

2008-11-14 @ 20:40:44
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0