J som i jag och Justin

Är ledig idag. Kan knappt fatta det själv. En lördag utan jobb eller danstävling. Skönt kan jag meddela. Började med en frukost på stan. Nu fixar och donar jag lite i lägenheten, får finbesök i kväll av Linda och Stoffe och då är det väl bra om gästerna slipper matrester och dammråttor.

Alltid när jag städar lyssnar jag på Justin. När ska min kärlek till honom svalna? Han osar man. Kan titta hur länge som helst. Dans, kläder, utstrålning. Oh, vad fin han är. Så för ett par timmar kan jag låtsats att det är jag och Justin. För ett par timmar kan jag i harmoni med damsugaren dansa till min favorlitlåt.Observera att jag inte diggade honom under tiden i N´sync. Då var det Nick Carter från Backstreet Boys som gällde. Oh yes, visst är jag en pojkbandsnörd alltid.  

Kommentarer
Postat av: Kalle

stackars carl!

2008-11-08 @ 14:33:02
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: linda

vad fin bloggen blev gumman!!! tack för en härlig kväll, som alltid när jag får umgås med dig. idag får jag träffa dig igen :) puss puss

2008-11-11 @ 08:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0