Tack syster

Idag träffade jag syster över en mysig lunch. Hon hade sedan sist vi sågs både hunnit skaffa ny hårfärg och ny mobil. Min syster och jag förstår varandra. Vi pratade om allt vi gjort sista tiden. Och vi insåg båda hur mycket vi saknar varandra. Syskon har ett speciellt band men trots att vi bor i samma lilla stad hinner vi sällan ses. Men det ska det bli ändring på, för från och med nästa vecka ska jag bjuda min syster på lunch varje måndag. Måndagar får blir vår dag systeryster.

Idag är det en månad kvar till julafton. Hjälp vad snabbt tiden går. Vart tog hösten vägen? Längtar till pappas risalamanta och till den 23:e då vi enligt tradition tillsammans klär granen. Lite mysigt är det ju trost allt med jul...

Kommentarer
Postat av: Kalle

innebär att du har en månad kvar att köpa julklapp till mig ;)

jag vet vad du önskar... har inte hittat det än bara, det där foralet haha!

2008-11-25 @ 20:32:57
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0