Back to school

Godmorgon på er! Sitter i Malins fina lägenhet och avnjuter en stadig frukost, idag ska jag nämligen återvända till skolan. Yes, det var ett tag sen men idag ska jag följa med och träffa Malins pluggkompisar. Dagens föreläsning handlar om investeringsbedömning. Okej, inte mitt starkaste ämne eftersom jag inte har en aning om vad det handlar om men jag ska ge det en chans. Vem vet, det kanske är mäklare jag ska bli?

Efter skolan ska Malmös shoppingutbud granskas. Har man en Malmöbos kunskap ska det nog inte bli något problem att kunna spendera lite pengar. Imorgon väntar Köpnhamn på oss, det ser jag verkligen fram emot. Det är något särskilt med Köpenhamn, staden, mäniskorna, shoppingen. Åh, detta kommer bli mysiga dagar!



Malin hittade nyss en gammal musikbox så nu är det dans med lite eurodisco på full volym!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej, jag är avundsjuk ju !!!! vill oxå va med dej/er i Malmö/Köpenhamn. Sabina : Anders ska jobba igen i Köpenhamn, kanske vi kan åka dit o hälsa på/shoppa/bo på hotell/ha det bra tillsammans ?

Kram från Anette

2008-10-30 @ 17:45:55
Postat av: Kalle

ser ut som ett rosvik haha ;)

håller än? haha

2008-11-02 @ 12:13:33
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: elin.e

jisses va sugen jag blev på avocado..

2008-11-16 @ 20:11:47
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0