Matte är inget för mig...

Dagens lektion gick som jag hade förväntat mig. Haha, jag fattade ingenting. Försökte spela lite smart genom att sitta med rutat papper och penna men vad hjälpte väl det? Är dock imponerad av att Malin förstår sig på dessa formler, är mycket stolt över henne! Var trevligt att träffa hennes nya vänner också, jag förstår att hon trivs här.

Malmö har välkomnat mig med regn och rusk. Som Malin snällt försökte förklara gör sig inte Malmö till rätta i detta väder. Sol och klarblå himmel hade varit bättre ur guidsynpunkt. Vi tog i alla fall en promenad ner till havet innan, där man har finfin utsikt över till danskarna. Zlatans hus låg inte så långt därifrån, men att smyga omkring i buskar för att spana kändisar, där går gränsen! Vi struntad i fotbollskillen och vandrade vidare till Turning Torso, vilket bygge! På långt håll ser det inte så stort ut, men ju närmare vi kom, hjälp vad stort det blev. Malin och jag var helt överens om att vi var glada att inte bo där, skulle ju kännas som att hela huset vinglade. Men visst är det en fin byggnad!

Nu är vi mätta och belåtna. Efter lite shopping på stan avslutade vi med en brakmiddag. Måste ju fylla på med lite energi efter allt provande. Nu väntar lite seriöst soffhäng och Beverly Hills säsong 2. Kvalitetstid var det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0