Imorgon väntar mysdag med systra mi

Syrran och jag kör på en roadtrip och drar till Växjö imorgon. Balklänningsletande står på schemat och syrran ville ha mig mig som moraliskt stöd. Jag är säker på att vi kommer hitta den där perfekta klänningen och jag vet att du kommer vara ännu mer vacker än vanligt lillasyster. Som ni alla vet är det jobbigt att prova klänningar så jag antar att det både kommer fikas och lunchas i det forhoppningsvisa fina vädret.

Idag köpte jag ett nytt scahmpo. Ett sådant där silverschampo som tar bort gula nyanser i håret. Ska strax prova det och tydligen ska det vara ganska starkt, så ser ni mig med en aningens för grått hår imorgon vet ni vad det beror på. Och intresseklubben antecknar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0