Bland oliver och papper

Lunchen är slut. Fick bli lite plock på Athena. Följde med Linda en sväng till Dillbergs för att köpa papper till kommande reklamutskick. På Dillbergs var det kaos. ALLA som börjar skolan idag skulle ha nya block, pennor och kalendrar. Åh, kommer så väl ihåg den där känslan. Kvällen innan första skoldagen, pirret i magen, doften av klassrum och tio-rasten då ALLT hände. Jag gillade skolan, trivdes bra med att vara lite av en pluggis. Och jag gillade till och med skolmaten, då andra sa bläää om fisken hämtade jag gärna en portion till. Precis som idag alltså:)

Nu ska jag cykla bort till dansskolan. Jepp, än så länge får Carl ha bilen. Men snart blir det sådär kallt igen och då vägrar jag att cykla hem från träningen. Vem vill bli förkyld när man kan åka varm bil? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0