Stackars flicka

Detta är Dessi. Hon är 15 år och en av de nya "storbloggarna". Halkade in på hennes blogg via bloggportalen. Förutom hennes bedrövliga makeup skriver hon mest om sig själv. Jag stör ihjäl mig på henne. Okej, jag vet. Hon är 15 år men när hon skriver saker som det här nedanför då går jag bananas! Tänk så många unga tjejer som läser hennes blogg, vill vara som Dessi. Vilken otroligt bra förebild. Härmed lovar jag att aldrig besöka hennes blogg igen.

_____________________________________________________________________________________________
Kommer ni ihåg min diet? De där pulver drickorna jag åt förut..? Ja, jag glömde ju att säga att jag har börjat med dem igen! Men när de tar slut så ska jag bara äta 1äpple/dag och dricka vatten, för att hålla mig smal dåra!


Bild och text från dessis blogg


Kommentarer
Postat av: Ellen

Håller med, stackars flicka, det är inte lätt

2009-08-31 @ 13:11:05
Postat av: Rebecca

Herregud... INGEN verklighetsuppfattning...

2009-08-31 @ 15:39:58
Postat av: rebecca

Hej, söt blogg!

skulle bli jätte glad ifall du röstade på nr. 9

på länken http://www.skovdesymaskiner.se/contest2.html



kram! :)

Postat av: Trice

Bedrövligt att en person med de vikt-tänket ska vara förebild till så många.

2009-08-31 @ 16:06:48
URL: http://trixietrice.blogg.se/
Postat av: p

Håller med doti.Kanske ett besök i något koncentrationsläger skulle få henne att tänka om lite....

2009-08-31 @ 20:02:40
Postat av: Elin

Ute i god tid gumman :) ja visst kan vi fredag, men jobbar du till 7 då? vill ju bjussa på en bit mat men det kanske blir lite sent?

Pöss

2009-09-01 @ 11:03:13
URL: http://elintorsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0