Hej so long



Imorgon styr jag kosan mot Örebro - gnälldialektens stad.
Christmas Cup och Nordiska mästerskapen i disco väntar och det vill jag givetvis inte missa. Hotellfrukost nalkas i två dagar och jag funderar starkt på att inte äta något alls under morgondagen bara för att kunna äta upp hela frukostbuffén på lördag. Hotellfrukost råkar vara något av det bästa jag vet. Förutom godis, chips, cola, dipp, glass, kakor och bullar såklart. Gah! Varför kan jag inte gilla typ selleri istället? Nejnej. Jag föddes till att älska allt sött. Och onyttigt.

Får se om jag tar med mig datorn på utflykten. Men för en tjej som har svårt att komma ihåg att ta med mobilen till jobbet om dagarna kan det bli rent omöjligt att även behöva komma ihåg datorn. Om ingen uppdatering sker så önskar jag trevlig helg. Jag är tillbaka på söndag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0