Jag är klar!

Puh! Idag blev jag äntligen klar med julklapparna. Har hittar riktigt bra i år, nu hoppas vi bara att mottagarna blir glada och överraskade! Varje år slås jag av hur otrevliga vissa människor är. Jobbar du i butik och någon frågar dig om en sak är det väl självklart att man svarar? Ett hej när man kommer fram till kassan kan väl ändå inte vara allt för ansträngande att säga? Handlar du utav mig är jag förmodligen övertrevlig. Men du känner dig iallafall välkommen som kund.
Okej, nu släpper vi det. Jag kan andas ut. För jag är äntligen klar!


Kommentarer
Postat av: anette

Alla är inte lika bra på service som du Sabina ! Du är kanonbra! // Anette

2009-12-18 @ 16:05:47
Postat av: Rebecca

Jag vet precis vad du menar Sabina! Jag försöker också vara otroligt trevlig och glad i mitt bemötande. När jag då kommer in i en butik där hon/han i kassan inte ens tittar på mig eller säger ett ord till mig undrar jag hur de andra som sökte hennes/hans jobb var... Såna människor ska inte jobba i butik!



Kram på dig!

2009-12-18 @ 16:34:45
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0