Let it snow

Inte nog med att det snöar, det är ju fullkomligt snökaos ute. Men vänta. Vi var inte riktigt klara där. Det blåser dessutom jäkligt kallt OCH det är fyra minusgrader. Men vem klagar?!

Något som däremot värmer är den här helgens planer. Det började redan igår med middag tillsammans med ett härligt gäng vänner. Ikväll ska tjejerna på Flash ha personalkväll. Fördrink hos chefen, julbord på Källaren Kronan och avslutnigsvis ett par drinkar på stan. Nu återstår bara att se om jag kan trotsa snön och ta mig från lägenheten, över Staggs skolgård till Kaggensgatan i pumps. Med öppen tå...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja vilket härligt gäng vi är!! :D Ha det så trevligt ikväll... Hoppas vi ses snart igen. Kram

2009-12-19 @ 19:28:38
Postat av: Kalle

jag trodde jag skulle få följa med på flashs julbord jag... men ingen inbjudan! illa ;)



vet du syss, leverantörerna skicker inte ut julgodis längre sen du slutade hos oss! du får nog komma tillbaka för jag behöver godis (sen är du ju goast att jobba med dessutom)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0