tack

Jag måste verkligen varit snäll iår, för tomten kom med väldigt fina paket! Tack familjen.
Och så denna julmat - som jag älskar! Kan äta hur mycket som helst men som vanligt hamnade jag i matkoma efter första rundan. Men efter en stunds vila slank ytterligare en portion ner. Utan problem.
Och så lite skumtomar, pepperkakor och risalamalta...

Nu sitter vi här i soffan, min kära sambo och jag. Dricker te och tittar på bröderna Lejonhjärta. Mys mys.
Ikväll bär det av hem till Elin och Joel. Det bjuds på god mat och dryck. Skönt att slippa köerna och all hysteri med utgång såhär på juldagen. Hemmakväll med härliga vänner slår det mesta.



           
Finaste pappa. Älskar dig                                                                   


Kommentarer
Postat av: Pappa

Älskar dej med.Får ju inte glömma lilldoti,älskar henne med.Mycket tomt utan henne.Men förstår ju vad du menar.Syns i mon,hela da´nen....

2009-12-26 @ 23:10:32
Postat av: Lillsis

Jag önskar jag kunde varit hos er under jul! Men jag kommer hem efter nyår, och då stannar jag nog ett tag :) Saknar er allihopa!

2009-12-27 @ 13:35:42
URL: http://kintzo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0