Jag visste inte vad jag skulle förvänta mig

Måndag. Ny vecka på jobb 1. Kursstart för ny danstermin. Jobb från 9.30 till 20.30. Puh. Men det är så de ser ut, mina måndagar och jag fullkomligt älskar det. Det är en speciell känsla när det är första gången på ny danstermin. Nya elever, nya danser och ny musik. Alla mina grupper idag var jätteduktiga. De var glada, och kämpade verkligen hela tiden. Jag hade så galet kul på dansskolan idag även om mina byxor sprack under första lektionen. Jag skyller allt på den där spagaten, det har inget med julmat eller godis att göra.

Nu ska det lagas matlåda till jobbet imorgon. Min ekonomi pallar inte utelunch varje dag. Morotsbiffar och couscous står på schemat. Later folks! 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Morotsbiffar?! Det låter spännande! Hur gör du dem? Gå gärna in på min blogg och skriv receptet i en kommentar. ÄLSKAR morötter!





2009-01-20 @ 13:36:20
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Kalle

The Dafgårds?

2009-01-20 @ 22:28:53
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0