Åttonde juni 2009

Så igår var det äntligen lillasysters tur att ta studenten. Springa ut från skolan och veta att man aldrig mer kommer återvända. I allafall till gymnasieskolan. För mig var skolan en trygghet, jag gillade att varje dag träffa kompisarna men framförallt fick man ju alltid mat, haha!

Tyvärr öste regnet ner hela dagen, vilket gjorde att de stackars studenterna var blöta och iskalla. jag tror dock inte att vädret kan förstöra den lyckan man känner. Friheten, att man klarade det. Åh vilken känsla. Grattis lillasyster!
  


Pluspoäng till pappa för regndroppen på näsan och den genomblöta kostymen! Länge leve svenska vädret!

Kommentarer
Postat av: Syster

Gud vilka hemska bilder! Kunde du inte frågat mig innan du la upp dom? :( Men tack så mycket, och tack för presenterna!

2009-06-10 @ 05:00:11
URL: http://kintzo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0