Äsch, vi tar en lista iställer för att göra viktiga saker. Läs om du orkar.

Elva ÄR;
1. Är du snygg? För det mesta. Alla har vi väl de där dåliga dagarna
2. Är du fet? Skulle jag inte påstå, skyller på kraftig benstomme
3. Är du smal? Nej det verkar så jobbigt att vara smal
4. Är du en tönt? Lite, fast nu är det ju rätt hett att vara tönt. Nördstilen is the shit
5. Är du sjuk? Lite förkyld
6. Är du feg? Ibland. Tar gärna det säkra före det osäkra
7. Är du törstig? Drack nyss ett glas cola så snart blir jag väl efter allt socker
8. Är du rik? Lönen kom ju idag så ja. För annat svar återkom gärna om ett par veckor...
9. Är du smart? Tillräckligt för att klara vardagen
10. Är du shoppingsugen? Alltid. Tyvärr.
11. Är du saknad av någon? Hoppas det

Fyra SKULLE;
1. Skulle du vilja vara längre? Gärna tre centimeter till för att komma upp i det magiska 170 centimetrarna
2. Skulle du vilja väga mer? Nej
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Jag har ju mina frikort
4. Skulle du dricka dig full nu? Jag slutade festa på onsdagar när jag fyllde 18. Hepp!

Sju KAN;
1. Kan du vifta med näsborrarna?
Nope men min lillasyster kan
2. Kan du gära ett u med tungan? Nej, vad är det här för frågor egentligen?
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Visst kan jag det
4. Kan du låta bli att prata på 3 timmar? Nej, inte ens när jag sover
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Givetvis, varför skulle jag inte kunna det?
6. Kan du ingredienserna till sockerkaka i huvudet? Hmm, socker, ägg, mjöl kanske??
7. Kan du tänka dig bo där du bor i hela ditt liv? I Kalmar absolut. När jag blir stor vill jag dock ha hus.

Fyra ANTINGEN ELLER;
1. Konstant lukta svett eller fis? 
Luktar oftast svett efter dansen så fis vore väl kul att byta med
2. Blondin eller brunett? Har varit båda, trivs dock bäst som det ljushuvud jag är
3. Kött eller grönsaker? Gärna en köttbit med grönsaker
4. Tvätta eller diska? Tvätta såklart, disken tar min sambo hand om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0