Frånvaro

Har haft huvudvärk i tre dagar. Den vill inte försvinna. Vaknade i måndags av att det dunkade i hela huvudet. Och så har det fortsatt. Igår var det fruktansvärt. Mådde illa och ville bara åka hem och lägga mig under täcket. Hem till ett mörkt, svalt rum. Inga ljud. Lite skillnad mot studion på dansskolan där de kommande timmarna skulle spenderas. Jag har inte tid att vara sjuk. Mitt jobb kräver att jag ska vara frisk. Vet inte om min kropp vill säga mig något eller om det bara är en förkylning. Jag vet bara att jag är less på att ständigt gå runt med huvudvärk och att känna mig trött. Nu dags för dagens sista ipren, maxdosen verkar inte heller hjälpa.


Kommentarer
Postat av: Elin

Sjuksyster ordinerar vila!!!! :)

2009-11-05 @ 06:58:23
URL: http://elintorsten.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Stackars Sabina! Jag hade samma sak för några veckor sedan. Det kändes som att huvudet skulle trilla av och varje steg jag tog eller sak jag gjorde var tortyr. Jag kan trösta dig med att det går över... Mitt har gjort det i alla fall.



Jag ordinerar också vila! Vila i maxdos. :)



Krya på dig!

Kram

2009-11-05 @ 17:52:27
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0