Hur är det möjligt att ingen var bra?

Okej. Nu börjar jag bli lite besviken. BÅDA filmerna var katastrofdåliga. Och iochmed att jag bor ihop med en hyrfilmsnarkoman har jag nu inte så många fler titlar att välja på. Jo. Det är sant. Carl har sett varenda ny film som går att hyra. Idag behövde han inte ens visa sitt bonuskort utan fick rabatt ändå eftersom "äsch, dig känner vi ju igen, du hyr ju ofta film här"!

Och ni som verkligen bryr er om mig; bli inte skogstokiga nu men om dryga timman drar jag mig bort till dansskolan för EN lektion. Jag lovar att jag inte ska anstränga mig. Måste bara dit och fixa en grej. Men sedan är det bums tillbaka till soffan. Jag lovar.

 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Lovar du det:)? Hoppas allt är bra med er Massa Kramar

2009-11-26 @ 19:16:47
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/
Postat av: Anette

Tänk på att ta det lite lugnt annars blir du sjuk igen ! Ska det vara så svårt att vila :)

2009-11-27 @ 09:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0