Seriöst fel

Jag tror att jag är sjuk. Allvarligt sjuk. Idag valde jag nämligen lax till lunch. Jag som aldrig äter lax. Jag tycker ju inte om det. Men idag valde jag vuxet en bit fisk och den smakade ljuvligt. Har jag missat något under alla dessa år som laxhatare? Det enda som är kvar att smaka är den där laxen som finns på julbord. Men den brukar se mer levande ut än lagad så där går nog gränsen.

Imorgon är det förresten dropin på sjukhuset, kanske skulle man ta sig dit och ta vaccinet mot svininfluensan ändå?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sabina din lilla laxhatare! Du HAR missat något, för visst är det gått:)(Kanske inte slår kycklingfilée haha) Hoppas allt är bra med dej,lugnare på jobbet nu? Kramar

2009-11-11 @ 10:42:36
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/
Postat av: Pappa&Anette

...Vi har åxå ätit lax idag Mmmmmmmmm

2009-11-11 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0