Facebookgilla torsdagen

Torsdagar är discodagen nummer 1. Mina showkidztjejer är så duktiga, jag kan knappt fatta att de bara är åtta år. Vad ska det blir av de? Ska blir så himla kul att se de utvecklas. Nya discopinglor på intåg mina vänner!

Min damgrupp (haha, så jäkla fult ord) med discodansande 30+kvinnor är galet rolig. Det blir en så avslappnad stämning. Ingen behöver vara snyggast. Ingen konkurrens. Alla kommer dit och dansar på sitt sätt. Och snabbt vill de dansa också! Gärna i quick tempo. Och jag är ju inte direkt den som säger nej...

Och så tillsist den avancerade discogruppen. Ja, vad ska man säga? BÄSTA! BÄSTA! Vi har haft det lite kämpigt sista veckorna då vi haft lite problem med salbyte. Men vi har gjort det bästa av situationen. Som jag skrattar under den timman! Jag önskar lektionen skulle vara en timma till, tiden går alldeles för snabbt och jag vill göra så mycket kul med tjejerna för de är grymma! De kämpar alla utifrån sig själva. Försöker prestera bättre varje gång och jag kan inget annat än att beundra de. S Å  G A L E T  B R A!


Skål för torsdagen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har aldrig varit roligare att dansa än nu, du bidrar med sån otrolig energi att den lektionen inte kan bli annat än succé :D Så kul vi har, tiden flyger verkligen iväg!

2010-02-12 @ 18:17:09
Postat av: Johanna B

Det var jag som skrev den kommentaren.. haha

2010-02-12 @ 18:18:10
URL: http://johannabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0