Monkey buisness

Hej hej från en schvettig dag 2 i Thailand!
Sitter här i min lilla bungalow efter en dag på stranden där jag bland annat träffat krabaterna på bilden nere. Har legat i skuggan hela dagen då det är oliiiidligt varmt i solen. Trots att jag smörjt och smörjt med solskyddsfaktor 50 (?!) har vissa delar av kroppen blivit svagt rosa. Snyggt. Rosa är väl rätt inne nu på våren va? Som ni förstår så schteker solen mina vänner!

Har än så länge inte gett mig ut på någon shopping, lyckades dock igår pruta ner syrrans resväska rejält. Försäljaren blev helt knäckt men hans chef ställder sig upp och applåderade åt mig. Haha. Bra prutat eller vadå? Annars tycker jag det här med prutningen är så sjukt jobbigt. Tillslut står man ju där och blir snål när det handlar om typ fyra kronor. Men jag kommer nog in i det snart.

Nu väntar en dusch, sedan blir det mat och massage.
So long och ta hand om er hemma.


Kommentarer
Postat av: angelica(dansen)

hoppas du har det bäst!:) höll på att avlida när vi inte hade dans denna vecka ;o och så tar det ytterligare 2 veckor till innan du kommer tillbaka! "/ det tycker vi inte om!

god fortsättning på dig iaf:)

2010-02-25 @ 23:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0