Listan

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? – Unnade  mig att vara ledig lite oftare.


Höll du några av dina nyårslöften?
- Njae.. Alltså det är samma visa varje år.
Pallar två veckor. Sedan bryter jag allt som har med nyårslöften att göra.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja, två gamla klasskompisar gick allt och skaffade bebisar:)


Dog någon som stod dig nära?
- Lilla Fidde


Vilka länder besökte du?
- Danmark och Grekland. Räknas Ullared?!


Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
 - Mer tid med älsklingen.
Åka iväg en helg hade ju inte varit helt fel..

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - Julafton då mina fina vänner Linda och Kristoffer förlovade sig! Och den 6/6 då Sofie och Carl gifte sig.


Vad var din största framgång 2009?
– Jag lyckades coacha fram några av mina tävlingstjejer till riktigt fina placeringar.


Största misstaget?
- Den där känslan av att ständigt försöka sträva efter det perfekta idealet.


Har du varit sjuk eller skadat dig?
  - Mitt korsband i knät gick sönder, vilket gjorde jävligt ont och gav mig
problem med dansen. Jag låg även sjuk i influensa (svinis?!).

Bästa köpet?
– Mina härliga hårprodukter från Redken. Dyra men underbara!


Vad spenderade du mest pengar på?
– Hårvård, träningskläder, smink och hudvårsprodukter.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
-  Att veta vilka som verkligen är ens vänner.

Sårade någon dig? - Ja.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- Den här, this och såklart den här

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? – Mycket gladare. Tack vare min fina pappa!


Vad önskar du att du gjort mer?
– Besökt alla vänner som inte bor kvar i K-town.


Vad önskar du att du gjort mindre? –
Gjort små saker till onödiga problem. Oroat mig för ingenting.


Hur tillbringade du julen?
– I dagarna fem. Men julafton såklart med familjen.


Blev du kär i år?
– Räknas nykär? 


Favoritprogram på TV?
– Kollar sällan på TV under danssäsong. NÄR jag har tid ser jag allt. Gärna smaskiga såpor:)


Bästa boken du läste i år?
- Allt med Denise Rudberg


Största musikaliska upptäckten?
-  Fina Melissa.


Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
- Bjöd familjen på mat och hembakta jordgubbspajer


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
– En liten ring på fingret kanske?!

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
– Leggings, oversizelinnen, kofta och klänning. Hmm.. Unikt eller hur?

Vad längtar du mest efter med 2010? - Thailandsresan i februari!

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag längtar efter dig sabi!

2010-01-02 @ 22:31:30
URL: http://everydaystories.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag har härmat dig och gjort listan också. :)



Du måste ju byta min länk så den länkar till nya bloggen!



Kramar

2010-01-03 @ 22:40:52
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0