Lite tid för mig själv

Hemkommen efter en underbar förmiddag. Träffade en kär vän som jag inte träffat på väldigt länge över en morgonfika. Det var så kul att se dig igen! När klockan passerat halv tolv drog jag mig bort till Västerport för att i ensamhet och total stillhet glida i en morgonrock och sätta mig och läsa lite nya magasin. När jag tröttnat på att läsa klev jag in i bastun. Satt där ett bra tag och funderade över livet. När det blev lite för varmt hoppade jag ner i jacuzzin. Höll på att somna så avkopplande var det. Avslutade mitt besök med en 50 minuters massage.
U N D E R B A R T. Såhär skulle jag kunna spendera varje fredag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh sicken underbar start på fredagen och helgen!



Nu får vi snart se till att ses Sabina! Jag tycker att det snart är dags för en Göteborgsresa. Jag utlovar middag med pannacotta till efterrätt (ej så rinnig denna gång)! ;)



kram

2010-01-29 @ 16:22:09
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-01-29 @ 21:28:47
Postat av: Anonym

Gårdagens försök att kommentera lyckades inte så bra men det jag ville sägs var att det var jätte roligt att träffa dig också min kära vän och det får bli snart igen!

2010-01-31 @ 01:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0